Op de mark(e)t(ing) is je gulden een daalder waard

Categorieën: Nieuwsartikelen

We worden heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees en helaas kan niemand ons duidelijkheid bieden. Het nieuws wordt gebracht en krijgt extra kracht (positief of negatief) door de persoonlijke schrijfstijl en de visie van de journalist of tekstschrijver. Hier mag en kun je van alles van vinden.


Voor de dagbladen, programma’s en andere nieuwsgeneratoren is dit hun stempel, hun branding. De één wil bekend staan als kritisch doch optimistisch en de ander scherp met een vleugje sensatie. Dit is hun keuze en onderdeel van hun marketingstrategie.


In de recruitment is het niet anders. De één kiest voor een anonieme aanpak met tekst, de ander voor de persoonlijke vertaling ondersteunt door beelden op foto en video. In deze lastige tijd zie ik dat de marketing in recruitment afneemt, terwijl ik van mening ben dat we juist nu moeten én kunnen laten zien waar we voor staan en wie we daadwerkelijk zijn. Bij LEF Recruitment zijn we daarom continu bezig onze marketing invulling te geven en, zonder aan onze strategie te toornen, ook in deze tijd van ons te laten horen. 

In deze tijd is marketing meer dan waard!  

Reageer

CAPTCHA ImageNieuwe codeSpeel de code af
Auteur
Joris Verhoeven
Publicatie datum
7-4-2020 11:51
Deel dit artikel
LEF Recruitment gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close